czwartek, 31 stycznia 2013

Rude włosy .

Hejoo Wszystkim ! ;) 
Dziś mam post z moimi nowymi włosami .Trochę zwaliłam sobie kolor,ale cóż tak to jest jak się eksperymentuję. ;3 Nie polecam przemalowywać z blondu na rudy ,ani inny kolor. Po prostu szkoda włosów,ja osobiście na swoim przykładzie się przekonałam bo miałam naprawdę ładny kolor,ale coś mnie podkusiło żeby coś w sobie zmienić..Więc jeśli jesteście blondynkami to tylko co radzę lekko rozjaśnić czy coś ;) A dzień spędziłam prawie cały z Natalą , pochodziłyśmy po mieście pare ciuszków przybyło.. Potem do niej miałyśmy film oglądać ,ale jakoś nam nie wyszło..xd Teraz trochę zdjęć .;) 

 mod. mee 

  soreczka za kadr .. ;x 


 mod .Natalka 



 dureń Natalaa <3



A tu nasze kisielki .;) 


Jakie macie zdanie na temat malowania włosów? 
Warto przemalowywać ? 
Podobam Wam się w nowym kolorku? *-* 
Jutro postaram się dodać post tematyczny ,tylko muszę pozbierać zdjęcia. A trochę mi to zajmie .. 
Więc kolorowych snóów ! ;* 

5 komentarzy:

  1. włosy się farbuje, nie maluje : P
    piękne zdjęcia : )

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog :)
    Dodaję do obserwowanych :D
    Liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bloog, na seriooo :D
    Obserwuje i licze na cb!
    http://martynkabloog.blogspot.com/
    Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję i liczę na to samo.
    -http://zwazwariowanenastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog ♥

    Zapraszam do obserwowania mojego,może coś ci się spodoba :)

    http://teczowagabka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń